Kirjoittaja Aihe: Porttikiellot  (Luettu 1013 kertaa)

Puudels

• Fisulainen
  • Newbie
    • Profiili
Porttikiellot
« : Lokakuu 09, 2016, 18:23:32 »
Hyvää päivää!

Yritin liittyä palvelimelle tänään mutta jostain kumman syystä olin saanut porttikiellon.
Syyksi kyseiselle on asetettu "toistuvat sääntöjen rikkomiset", enkä ymmärrä miksi.
Milloin porttikieltoni loppuvat ja pääsen taas tekemään hienoja linnoja?
On nimittäin aika tylsää koska Fisucraft on suomen ainoa Minecraft palvelin. Ja vieläpä hyvä sellainen!

Vietin aikaa Fisucraftissa Linnojen ja Redstoneviritelmien parissa. Rakensin myös hienon talon jossa minä ja kamut voimme leikkiä vähän kuin
nukkekotia. :) Siis Minecraftissa. Vähän niinkuin roolipeli palvelin. Harmi että kukaan ei ole tehnyt sellaista suomenkielisenä vaikka se olisikin huippu
hyvä idea! Jos joku nyt sattuu tätä lukemaan niin ja olisi tarkoitusta tehdä palvelinta niin oikeasti kannattaa tehdä roolipeli tai creative palvelin koska ne ovat
ihan kingejä.

Mutta joo, tästä roolipelaamisesta tulikin mieleen että eräs ylläpitäjä vangitsi meitä ilman syytä joihinkin strukture blokkien sisään klikkaamalla hakulla.
Sanoin ettei hän näin saisi toimia ja tämä jälkeen hän tuli ja tuhosi minun hienon ja upean taloni. :/
Olen hyvin surullinen, en ehtinyt edes korjaamaan sitä ja sinne se nyt jäi.

Se oli todella hieno. Tein jopa hienot parvekkeet ja koristelin ikkunat. Keittiö jäi hieman kesken mutta ei se haittaa. Minulle jäi aikaa ja tein hienon huoneen jonka avaan kun joulu tulee ja koulu loppuu.
Siellä on joulukuusi ja lahjoja!!

Kiitos - PUUD3L1

leiledi

• Fisulainen
  • Newbie
    • Profiili
Vs: Porttikiellot
« Vastaus #1 : Marraskuu 08, 2016, 15:53:30 »
Mullaon ban jossa lukee ei syytä...

nimi: leiledi

en oo kyllä tehy mittää. banin anto joku tommi h000 tai joku :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ps oon menos rippi leirille sinne ja en voi pelaa joo ei sit